9 juni

jag är verkligen trött på vissa folk, vi har föds för att leva och då lever man fan sitt eget liv man klankar inte ner på andra man dömer inte andra visst jag ska inte säga att jag inte har dömt andra för det har jag men det har vart väldigt omoget, antingen är man vit svart gul orange det spelar ingen roll och det är en sak jag inte förstår mig på rasister ? har ni föds för att hata andra, som egentligen är exakt likadana som er en kropp med kuk/fitta rumpa huvud ansikte hår ben mage aso allt är ni rasister mot bara för att dom inte är födda i sverige elle rinte är svenska medborgare det är så synd tycker jag vad vet ni egentligen ? ni vill bara vara rasister för så många andra är det verkar det som, ni har ingen självrespekt o ingen respekt mot andra ni vet ingenting om livet om ni hatar andra människor pga avv dom inte är födda här eller ser ut som ni, visst jag är svenk men jag skäms verkligen i bland så som svenskar beter dig mot andra jag dömer inte utan jag talar FAKTA! Varför är ni rasister och varför är det så viktigt för er att klassificera människor? Har ni någon erfarenhet av andra människor med annan hudfärg? Har ni haft några vänner från ett annat land eller världsdel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback