8 juni

jag kom hem för ca 20 min sen har vart i stan idag hela dagen med mami och syster först gick vi och ät jag åt pizza, julia lasange och mami kebabrulle jag åt mindre än halva för den var inte god efter det åkte vi in till stan först gick vi in på gina där köpte jag inget sen gick vi till adidas, och massa jag köpte två linnen idag ett rosa med prickar och ett svart som man kan ha till leggins också sen köpte jag ett par örhängen, en ny väska sen tror jag inet att det var något mer, tyvär så kan jag inte ta kort och lägga in bilder på det jag köpte eftersom min mobil är på lagning får den typ om 1 och en halv vecka eller kanske lite mindre men vi får se . på onsdag är det sommarov för min del SKÖNT! men nu ska jag inte skriva mer peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback