8 juni

vad är egenligen vänskap ? det finns en tjej som jag litar på som är en av mina bästa vänner, men egentligen så dizzar hon bara mig och tjejerna, hon är lik mig vi är som systrar , men när det hänt nått hemma är det inte mig eller tjejerna hon går till utan sitt ex och endå har han sårat henne grovt mycket dom var tsm 9 månader han var otrogen med tjejen hon hatade mest han ljög för henne och han sa att han inte älskade henne längre han sa att hon var tvungen att byta sin personlighet för att det skulle funka , ja vet att kärlek är svårt och att det är jobbigt att man älskar en person så mycket även fast den gjort något sånt men vänskapen går väll endå före kärleken/killar ? eller vad tycker ni ? syster du vet att jag gör allt för mina bäst avänner jag går genom eld och vatten prata med mig låt mig höra dina problem , jag ser dig tvivla aldrig på mig gumman! du måste förstå att vi kan va lite taskiga eftersom att dus kiter i oss efter allt vi gjort mot dig du måste förstå att vi blir sårade jag saknar dig enormt mycket malin! själva grejen är inte vem du sover hos vart du är det är att du inte hör av dig du säger att du inte orkar prata med oss du svarar inte på våra sms eller när vi ringer och det gör ont malin det gör jävligt ont, du kallar oss dina bästa vänner men endå kommer du aldrig till oss va gör vi för fel egentligen bara att vi blir sura när du inte svarar oss när vi inte vet något ? jag vill inte att det ska vara såhär jag vill prata med dig umgås med dig ja vill att allt ska vara som förut, föralltid har visagt eller hur ? men hur blir det egentligen om det går såhär, att ditt ex kastar skit på mig fast egentligen är det ja som ska kasta skit på han efter det han gjorde min bästa vän att han säger att du inte vill prata med oss när det egentligen är oss du borde prata med tycker ja, ja vill att du ska ha det bästa för du är allt i mina ögon o alla andra tjejers också we all love u , no matter what! men du måste lita på oss du måste kunna känna att du kan ringa smsa oss om du inte mår bra om du inte vill ara hemma du måste berätta vad som händer jag vet inte så mycket som hänt just nu men du måste inse att vi alla vill hjälpa till stötta visa att vi älskar dig, men för att vi ska få visa det måste du vara med på det också jag saknar dig malin öhlen ! o du ska veta att jag ALDRIG släpper tagit om dig hur det än blir är du alltid minbästa vän / syster! ja kanske inte ska skriva att leo är dum för ja ska inte dömma han men efter det jag vet så kan ja aldrig se han på samma sätt igen ALDRIG!

        

ska man släppa något så fint ?  aldrig i hela mitt liv, du är en del av mig o många andra minä rakastan sinua rakas

Kommentarer
» Anonym

men hennes ex känner henne på ett annat sett, om hon mår dåligt och hennes ex hjälper henne att må bättre ska du inte bli sur för att hon inte kommer till dig, du borde finnas för henne även om hon inte säger saker till henne.

2008-06-08 20:49:40
» Irma

jag finns alltid för henne vad snackar du om ? lyssna du som nu skriver har inte med saken att göra så håll dig utanför tack

2008-06-09 16:50:15
URL: http://irmush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback