7 juni,

godmorgon på er alla glada, kom hem kl åtta i morse haha! ja va ute först med michelle johanna och sandra vi hade väldigt kul och det har vi alltid så ahha! sen åkte jag och sandra med samson o hans två kompisar till östberga hem till en kille som bor där och vi chillade och lite sådära. just nu är jag galet trött eftersom jag bara har sovit i 4 timmar men jag kunde inte ligga kvar i sängen för det var så jävla varmt! idag har jag inga planer antingen blir det chillkväll hemma eller så blir det utgång , får se hur det blir hehe!


OCH DEN ÄCKLIGA MÄNNISKAN SOM SKREV ATT JAG KNULLAT SAULO ASO ERU SKÖN ELLER JÄVLA IDIOT ? ALDRIG I HELA MITT LIV HAN E SOM MIN BROR O HAN HAR VART TSM MED ELLA SOM ÄR SOM MIN SYSTER ALDRIG I MITT LIV ! HAHA HA RNI INGET ANNAT ATT GÖRA ÄN SITTA O KOMMENTERA SÅNT ? DET ÄR SAMMA IP ADRESS OCKSÅ MOOBBAD SKRATTRETANDE HAHHAHAHHAHAH ERA MAAAAAAAAAAAAMMOR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback