6 juni

godmorgon på er! gud så härligt väder det är jag blir så glad när jag kollar ut. vaknade för ca 5 min sen johanna ska komma hem sen ska vi ner till dreviken sola bada osv, idag är det nationaldagen alltså är alla lediga från skolan SÅ SKÖÖÖÖÖÖNT!  "farre"  eller va du heter, du älskar min blogg visst ? kan inte sluta läsa o kommentera onödiga saker naaaaw ! i kväll blir det party hoppas jag. i går var jag och michelle sandra ute och sprang run ti hela fucking hökarängen nu ska jag chilla framför tv,n ! peace / irmush

Kommentarer
» mcm_134

vrf bantar du eller?

2008-06-06 21:37:04
» Irma

hahahah eru skön eller idiot ?

2008-06-07 12:38:13
URL: http://irmush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback