5 juni

FÖRLÅT min dåliga uppdatering men jag har inte haft tid att skriva, dagen började med att jag gick upp 06.20 jag skulle duscha fast det gjorde jag aldrig satt vid datan sminkade mig sen gick jag och mötte sokki för vi skulle till skolan, när vi kom till skolan satt vi bara i stora hallen och chillade gick inte på någon leketion idag av mkt med melina och jennifer loop kom till skolan med sin moppe så vi snackade lite med han också, sen kom det fram en del grejer idag som sved , aja falskt vare och jag hoppas den människan verkligenkrigar och då menar jag krigar för av det jag hört vet jag inte om vänskapen kmr funka längre om hon går och snackar sådär om oss! aja. jag gick i fårn skolan typ kvart över tolv hade ingen ork att vara kvar så jag gick hem satte mig vid datan och kom ut från duschen nyss s¨å skönt har smörjt in mig först med cien bodycare jätteskönt och snart ska jag smörja in mig i kokoskräm. om ett tag ska jag till michelle och passa hennes hund med henne, sen senare i kväll ska vi ut och hitta på något kul. i morgons ka jag träffa johanna vi ska bada på dagen sola och kanske äta lite gott sen på kvällen ska vi göra något annat kul får se vad det blir nej men nu måste jag skynda hörs senare puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback