30 juni

jaha då var det bara en dag till första juli då michelle fyller 16 år wihoo! kl är nu halv ett och jag ska ut på balkongen och ta en cigg sen ska jag hoppa ner i sängen spela lite tv spel och sen sova. jag hade bara tänkt att säga att jag har en frågegrej igen , ni får fråga allt mellan himmel och jord och jag svarar på frågorna i morgon kväll eller på tisdag när jag vaknar vet att det är lite tid att fråga men ni som läser under den tiden fråga vad som helst absolut får ni vara anonyma också. ju nu har jag inget mer att skriva godnatt bloggen ciao


jag saknar dig! jag saknar allt vi hade nu vet du det om du läser det här..
jag tog den här bilden någon gång i januari och då slog tanken mig att jag saknar dig och det var sista gången jag fick känna dina läppar mot mina :(

Kommentarer
» Melika

Hejhej. Har lite personliga frågor till dig om det är lugnt?

1. är du oskuld/om inte när förlora du den?

2.Vad är din naturliga hårfärg?

3. Vad är ditt längsta förhållande?

5. Vem är killen på bilden, tell me about him;)



2008-06-30 00:43:01
» Anonym

vem är det på bilden ?

2008-06-30 01:59:05
» -

vem är det på bilden ?

2008-06-30 20:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback