3 JUNI

OMG ALLA ÄCKLIGA CP IDIOTER, NI SOM KOMMENTERAR NI ALLA HAR NÄSTAN SAMMA IP ADRESS OMG VA MOBBADE FUCKING ÄCKLIGA IDIOTER SLUTA KOMMENETRA MIN BLOGG HAR NI INGET LIV ELLER ? FULINGAR ÄCKLIGA H000RUNGAR ! DOM SOM KOMMENTERAR SNÄLLA GREJER SÅDÄR SKITSÖTA! MEN NIS OM BA " IRMA ÄR ÄCKLIG" AH TYCK DET ? MEN OM JAG ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIG DÅ HUR KOMMER DT SIG ATT DU LÄSER MIN BLOGG ? FETT SYND O NEJ JAG HAR INTE BLOOOWAT ERU DUM I HUVUDET ELLER ? :s FUCKING OMOGNA PUSSY SKÄRP DIG OCH GÅ O TITTA TILL DITT LIV SOM VERKLIGEN LYSSNAR PÅ SÅNT DÄR ? :S, SÅ SYND ASO SNORUNGE !

Kommentarer
» LIFE BY Marielle

(svar) tack,är medlem :) hur mkt pengar laddar de på i luren per gång?

2008-06-04 21:54:38
URL: http://mariellem.blogg.se/
» Aida

ey wallah chilla fan , lacka inte ur. Dels för att dom inte lägger av om dom inser hur arg du blir. onödigt å få dom å tro att du lackar , skit i dom istället. keep up the good work btw :)

2008-06-06 01:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback