29 juni

ME DONT LIKE





falska människor:

människor som säger jag älskar dig du är mitt allt min bästa vän hit o dit, sen får man höra att den snackat skit bakom ens rygg och sagt värsta grejerna hit och dit. jag hatar falska människor dom kan sticka ! uuush


ciggaretter:
jag gillar inte ciggaretter, för det första så smakar det inte äns gott ? och för det andra drar man ner massa äcklig rök i lungorna som förstör kroppen, det finns så mycet annat roligt att göra i livet än att röka bort sina lungor jag röker också regelbundet alltså varje dag, och det jag hatar med är att när man väl börjat är det så jävla svårt att sluta det går knappt man måste verkligen kämpa och vilja sluta . just därför gillar jag inte ciggaretter..


skräpmat:
jag gillar inte skräpmat man blir tjock av det och macdonalds liksom gör reklam som att framstå som värsta nyttiga matstället haha skitsnack ? pommesfritesen är helt oljiga och fettiga och hamburgarna är med fettiga, samma sak med burger king eller vanliga grillat fettfettfettfett! visst smakar det gott ochjag äter där också men det jag inte gillar är att man blir fet uuuuhh


Kommentarer
» amanda

kan inte du lägga upp bilder på alla dina piercing?

och skriva lite hur det var, känslan innan och när

dom stack med nålen och så? vore jätte gulligt

2008-06-29 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback