28 juni

ja kom precis hem från en trevlig dag! det började med att jag mötte sokeina hon följde med mig till hökarängen där jag köpte cigg, efter det åkte vi till farsta och mötte petra där hon köpte en liten parfym konsiler och ett armband till hennes bror som fyller 18 i morgon! grattis. sen köpte jag och petra en  kebabrulle och vi står där med sokki som är arab o finsk. och så kommer dt värsta alkisen som hade olika skor på sig en var guldig och en var svart och det såg ut som att det kröp maskar innanför hennes ben fötterna var svullna håret fettigt med massa mjöll och hon kollar på sikki o ba : hörru din blatte stick från sverige, jag: aso va sägeru idiot och sokki putta undan mig o ba skit i det , tjejen; hörru din pissrätta stick härifrån till mig, jag : ditt pussyface stick du härifrån och då gick hon. sen gick vi till sandra för petra skulle låna en tröja av henne eftersom hon spillde fett av sin kebab på sin tröja HAHA. och då går jag upp till sandra lämnar hennes 2 cigg och 5 kr tjugo i sju mötte jag upp michelle vi gick till hennes syster för vi skulle vara hundvakt och dom hade köpt chips läsk och godis till oss riktigt mysigt så kom sandra vid halv åtta och vi började spela nintendo wii SKITKUL! vi gick ut rastade hundarna två gånger spelade kelade med dom och pratade lite. det var skitmysigt kl tjugo över tolv gick vi och så snäll som michelle är hon fick 300 kr av sin syster hon gav mig 100 kr och sandra 100 kr verkligen generös. men nu ska jag gå och lägga mig vet inte vad som händer i morgon det kanske blir bio men jag får se annars ska jag bara chilla hemma e lite trött nu har vart ute varje dag inte sovit mkt menmen vi får se. im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback