28 juni

godmorgon! blev en skön natt har inte vaknat en enda gång bara sovit. just nu sitter jag bara här framför datan väntar på att mami ska gå till centrum så jag kan ta min morgoncigg , känner endå att jag vill hitt på något idag fick 11 timmars sömn i natt så jag är inte speciellt trött, om jag inte går ut i kväll så ska jag ha myskväll med mami vi ska ha fotbad ansiktsmask hårinpackning kolla på tv och bara mysa! i går åkte min lillasyster på kollo hoppas hon får kul där ska ringa henne idag och fråga hur hon har det. o föresten svar till anonym: snacka inte så mycket okej? vadå sluta prata som att du e maffia ? för dt första så gillar jag inte rasister överhuvudtaget o jag säger stick härifrån pussyface är verkligen inte att leka något. sluta kommentera i min blogg du ja vet redan vem du är.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback