27 juni

godmorgon på er! jag sov hos sandra i natt och jag vaknade vid elva efter att ha kommit hem halv fyra på morgonen tänkte då berätta om gårdagen

det började med att jag johanna sandra och petra möttes vi gick hem till michelle satte oss i soffan lyssnade på musik snackade efter tio minter kom jennifer och malin och dom slog sig också ner, sen kom michelles kompis sofia också hon öppnade presenter hon fick ögonskugga, rouche , en tröja och massa fina saker! vi åt tårta chips snackade och hade det mysigt vid kl sju drog jag sandra och johanna mot slussen vi skulle möta upp en kille och få lite godsaker vid kvart  över nio var vi i farsta igen och där mötte ci upp michelle och gick mot taket fyllde på glasen lyssnade på musik snackade om allt mellan himmel och jord! sen åkte vi till gullmarsplan och åt kebab mums hihi sen så gick johanna och tog t banan och vi tog bussen  fast jag och sandra gick av i söndagsvägen och michelle fortsatte mot farsta för hon skulle träffa bappi sedan tog vi bussen till farsta strand och mötte upp en fjant som vi bråkade med hon bara första knivhuggen nana hon kom ut med kniv hon vågade inte göra ett skit hon bara gick o gick ja ba vi kör en mot en då fjans hon bara käften du är fjant, jag bara okej men va bra då kör vi fjant mot fjant då men hon bangade naaw! i dag ska jag sitta hemma på dagen sen ska jag nog be michelle att följa med mig till hökarängen ska köpa cigg sen ska jag vara med ayse i kväll dt har jag lovat henne ska fråga om michelle och sandra också vill vara med.

svar till anonym: det är mycket bättre att du skriver ditt namn så jag vet vem du är, och om du har blogg att du också skriver vad du heter där. jag piercade mig på Ant i gamla stan! det kostar 500 kr men du får en piercing med för det också. tack så jättemycket för det du skrev.

har lust att skriva jättemycket i bloggen nu i nästa inlägg kanske jag ska lägga in lite bilder eller vad tycker ni ? jag ahr ialf en ny grej jags ka börja med som jag snor från min kära michelle men det får ni se i nästa inlägg! föresten tryck på michelles blogg och gratta henne hon kom in på psykoligigymnasiet som hon verkligen kämpat för GRATTIS ÄLSKLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback