27 juni

Me like



vackert väder
:
det är så skönt att vakna upp på morgonen av att få solen i ansiktet och vara helt varm sen hoppa in i duschen fräscha till sig och gå ut att njuta av det varma vädret med den fina solen det gillar jag verkligen  finns inge bättre !

Michelle:
min barndomsvän och bästa vän, henne kan man lita på om jag är ledsen kan jag skicka ett sms och hon gör mig alltid glad igen! vi har gått igenom mycket och vi förstår varandra så bra det är skönt att bara sitta och prata med henne hon är förståeende och hjälpsam en riktig vän sånna ska man inte släppa.

juice:
jag älskar jucie vi har nästan alltid det hemma, det finns i så mycket olika smaker det släcler törsten och jag tycker att det finns vissa smaker som passar till vintern, vissa som passar till varma dagar då man häller upp ett glas och lägger i is i, det finns juicer som passar till alkohol det finns sorter för allt. jag skulle inte kunna klara mig utan juice i två veckor är beroende av det. mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback