25 juni

ja det var inte så många frågor jag ahde lust att svara på men jag väljer ut två st av dom 7 st jag fick !

Anonym om 24 juni:
berätta om första fyllan :P

första gången när jag var riktigt riktigt full var för ca 1 år och 6 månader sen , det var en onsdag jag var med johanna och sandra vi hade inget att göra kl var typ 4 på dagen vi ringde en kille som hette jim och vi fick komma dit vi kom dit vid 6 tiden vi satte oss vid bordet i hans vardagsrum han tog fram en kortlek glas och öl vi fyllde glasen och spelade ge och ta man lägger så många man är i en rad 3 st sen en rad under 3 st sen en rad under 3 st o  en till rad under 3 st kort, sen så började jag och vände på första kortet och då stod dt kanske 9 så var jag tvungen att ta 9 klunkar sen raden under så får man ge bort så många klunkar som siffran visar o så körde vi osv tillslut var ölen slut o jag började bli snurrig.. jim hämtade in en tequila flaska och vi hade stora och tjocka glas så vi fyllde på lite och jag johanna och jim började shotta jag kanske shottade sex st sen mådde jag illa och allt bara snurrade alla ställde sig upp och dansade sen kmr jag inte i håg så mycket mer uatn sandra berättade för mig att när vi satt på t banan från skarpnäck påväg till skärmarbrink så hade jag spytt och skrikit jag vill av måste kissa så hon var tvungen att hålla i mig, sen när vi kom till farsta mötte jag upp min mamma vid handlarn  och hon bad sandra att gå hem och jag ahde tydligen lagt mig på marken och rullat runt skrikit och allt tillslut hade jag kommit hem och låg och spydde halva natten straffet för det var att jag var tvungen att gå upp kl halv sju på morgonen somnade vid ett och jag hade dundrande huvudvärk var skakig i benen och mådde illa! visst hade jag druckit några gånger innan det men inte så jag blev riktigt full!

Anonym om 24 juni:
vilket gymnasium har du sökt in till?

inget gymnasium alls!

Kommentarer
» Anonym

så du kommer alltså gå om?

2008-06-26 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback