25 juni

oj herregud vad dagen har gått snabbt har inte hunnit skriva .. jag vaknade runt tio över ett gick upp sminkade mig och fixade håret kvart över tre mötte jag upp sandra vi gick upp till centrum och handlade presenter till michelle tihi kan tyvärr inte säga vad jag köpte eftersom hon läser min blogg. vid kvart över fyra kom mami upp till centrum och vi gick och tog kort till mitt legitimation FYFAN! säger jag bara ush! vid femtiden kom johanna jag gav henne hennes 20 kr och vi  följde med sandra till hennes lillebrors dagis sen gick jag och johanna och satte oss vid en bönk och hon berättade jättemkt om italien resan ! gud så kul vill också några sms måste du skicka till mig johanna så du vet haha efter att vi suttit där ca 40 minuter gick vi hem till mig och åt lite sen satte vi oss vid datan och bara kollade runt kl sju följde jag henne tills utanför sandra och så var jag där ett tag sen kom jag hem halv nio spelade kort med lillasyster kollade på girlicious och nu skriver jag blogg höhö! jag svarar på frågor kl elva så ni har 55 minuter på er att ställa flera.

svar till anonym: ja jag har piercing i tungan jag gjorde det i gamla stan dom är riktigt duktiga där så om du vill pierca dig där gå dit !


 



två bilder på mig tagna idag! föresten passade jag i svart hår ?

Kommentarer
» Anonym

du borde ljusa upp de lite med slingor d skulle va fett snyggt, d där e för mörkt för dig

2008-06-26 00:55:03
» Anonym

Jag måste bara säga att du e skitvacker :) & du passa i svart hår.



Förresten, tack för du svara på min fråga om tungpiercing. Vet du vad stället hette?

2008-06-26 16:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback