24 juni

hejsan hoppsan gott folk!
nu är jag tillbaka från västkusten ! jag har haft väldigt kul, har sovit på höskulle åkt moppe grillat vart på liseberg umgåtts med släkten/familjen! ska l'ägga in några bilder där ifrån om det funkar såklart

                                         
bild 1 : jag håller i en kanin, bild 2 : kusin maina med sin kanin, bild 3 : kusin fredrik med sin kanin, bild 4 : lillasyster håller i en kanin, bild 5 : kattunge, bild 6 : kattunge, bild 8 :jag på moppe, bild 9 : lilla kusin marina, bild 9: kusin igen , bild 10 : söta kusin, bild 11:  magnus,marina,julia o marlene badar, bild 12:brygga, bild 13 : klippor, bild 14: plask o lek! bild 15: landet, bild 16:  vi gick en promenad i regnet, bild 17: filip, bild 18; filip igen, bild 19:  kanin, bild 20 : min söta kusin marlene, bild 21: kusin malin, bild 22: min sööööta lillkusin malin, bild 23,: min lilla kusin igen, bild 24 : planerar lekar inför midsommar, bild 25: kusin och lillasyster, bild 26:  lilla söta kusin på midsommar, bild 27: kaatt, bild 28: min snygga kusin marlene, bild 29; gubbarna på midsommar ( håkan, jan, håkan) bild 30 : ann , bild 31:  jag med söta hunden lotta, bild 32:  kusin big smile bild 33:  kusin fredrik sötnos! bild 34:  jag och min kattunge som jag fick och har där nere (a), bild 35: kusin marlene, kusin marina och lillasyster julia, bild 36: lillasyster, kusin marina, magnus och marlene på liseberg, bild 37:  kusin magnus och marlene på liseberg, bild 38: liseberg någon gubbe!

Kommentarer
» Marlene

hahahah, så fiina bilder!!! ;) <3

2008-06-25 11:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback