24 juni

har precis kommit hem från centrum gick ner dit med michelle och vi mötte anna och sandra först gick vi upp på h&m där jag köpte brunkräm mascara och vita korta strumpor, sen gick vi ner på ginatricot där det var rea jag köpte ett par baggyjeans och tjocka leggins, sen gick sandra hem och anna stannade kvar på ginatricot så jag och michelle gick till åhlens där jag köpte en plånbok skönt att ha det så inte pengarna bara försvinner överallt hehe! i kväll ska jag vara med ayse, sandra jennifer michelle o några andra några ska typ dricka men jag har ingen lust alltså men vi får se vad som händer .

antingen i kväll runt 00.00 svarar jag på alla frågor ni frågat annars blir det imorgon så ställ hur många frågor ni vill ni får vara anonyma också när ni frågar ! o du hanna desamma ;) 
peace

Kommentarer
» Anonym

vilket gymnasium har du sökt in till?

2008-06-24 20:04:47
» Anonym

jag har för mig att du har hål i tungan, vart gjorde du det isf?

2008-06-25 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback