24 juni

godmorgon är helt slut somnade tjugo i tre i går ungefär! idag vet jag in te riktigt vad som händer kanske ska grilla med tjejerna men får se om jag fixar fram pengar får 2000 kr på torsdag woho! just nu är min katt och kastrerar sig naw!

jag bara väntar tills michelle får reda på om hon kommit in på det gymnasiet hon vill, på torsdag får vi svaret o jag hoppas verkligen hon kommer in o om hon inte kmr in kmr jag bokstavligen åka till den skolan och skälla ut dom hon är värd o få gå i den skolan o hon ska fan komma in! på torsdag ska vi fira michelle också för hon fyller år 1 juli det ska bli kul har inte så mycket mer att skriva nu men alla fråga mig saker vad ni vill veta om mig min familj, vad jag brukar göra, hur det går i skolan fråga om allt så får ni veta det i ett inlägg i kväll ALLA SOM LÄSAER MIN BLOGG FRÅÅÅÅÅGA FRÅGOR :) tihi! im out

Kommentarer
» Anonym

berätta om första fyllan :P

2008-06-24 17:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback