16 juni

förlåt min dåliga uppdatering men nu ska ni få veta vad jag gjort dom senaste dagarna.

Lördags: i lördags var jag med michelle sandra o bappi, vi chillade och lite sådära nere i taket., alltså vi drack lite också. Efter att vi hade druckit upp allt åkte jag michelle och sandra till gullmarsplan där mötte sandra ibrahim och dom gick i väg medans jag och michelle gick in i grillen i gullmarsplan michelle beställde en kebabtallrik och efter att hon hade ätit upp den ville hon ha kebab med bröd och jag med så jag skulle gå och beställa mat med våra kort, när jag har beställt kebab med bröd med min mamis kort när han tagit pengar ur det och allt så frågar han har du legg, ja ba nej det där är min mammas kort , ah men tyvärr då kan du inte köpa här. jag bara men va fan vadå inte köpa här du har dragit pengar ur kortet eru skön eller, antingen geru mig kebab med bröd eller så geru mig pengar. han bara nej din mami får komma och hämta pengarna i morgon då men tillslut fick jag 35 kr löst tack ! sen efter det skulle vi åka hem igen sandra kom när vi stod uppe vid bussarna och så åkte vi till farsta michelle mötte bappi jag och sandra virrade omkring åkte till gullmarsplan igen o jag vettefan! mendet var en najs kväll ialf.

söndags: ja i går vaknade jag upp kl kvart i nio av sandras lillebror och det var ingen ide att försöka somna om, så jag gick och satte mig i soffan och var helt slut. vid tvåtiden skulle vi fira gunilla ( sandras mami) så det kom lite folk och det fanns tårta, kakor, läsk, saft te och massa! vis kl 5 gick jag hem och chillade hemma johanna kom till farsta vid tio i nio hem till mig vi var ute lite köpte chips satt pratade och åt! och sen lite sneare mötte jag upp en annan kompis kom hem ca kvart i ett och deckade i min säng.

Idag: ja today ska jag vara med sandra och johanna ( kanske johannas kompis elin) vi ska då till jim och dricka lite sådära vi får se om jag ens orkar dricka jaja! ni får såklart veta senare i kväll när jag kommer hem vad vi har gjort i dag dåra.


ska också bara säga att på onsdag åker jag upp till västkusten uddevalla, ska träffa lite av min släkt som bor där, kommer hem igen på måndag eller tisdag kommer inte att ha tillgång till bloggen så mycket men det känns endå lite skönt att åka dit ska åka upp med kusinen marlene till gäteborg då också tror jag gå på liseberg haha (a)  nu ska jag ta och bädda sängen duscha och äta frukost. im out

Kommentarer
» anna

men när man köper mat så behöver man ju inte ens leg? bara om man ska shoppa eller någotsånt men aldrig när man ska köpa mat? :S

2008-06-18 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback