14 juni

Vad har du för bh på dig just nu?: en vit
vad har du för trosor på dej just nu?: hotpants

vad brukar folk få för intryck av dig : i bland dåligt , i bland bra ( tror jag )

har du någon gång klätt dig horigt?: har jag säkert

har folk kallat dig slampa?: ah, men bara mobbade folk som inte känner mig och tror sig veta saker som verkligen inte stämmer! MOBBAT!

har du kallat någon för slampa?: ja, men nog det omognaste jag gjort,

har du slått någon riktig hårt?: yesbox

använder du parfym?: ja

vilka slags killar faller du för ?:  mulatter(a), o mörka

vad kollar du på först hos en kille? typ allt!

vill du ut och festa nu?: nej kl är 13.40

vad är klockan? 13.40

vilken färg har din mobil? rosa

vad ska du göra nu?: chilla

har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: ah det har jag
är du social?: rätt så beror på
känner du att du orkar en fråga till?: aa då
vad tänker du när du vaknar?: ingenting är helt black out
kan du gå utan smink?: men ja det kan alla förutom fjortisar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback