13 juni

shulilu människor!

idag började dagen med attj ag vaknade kl 10.00 hehe vid tio över elva mötte jag michelle hon följde med mig till hökarängen där ja köpte ciggaretter, sen gick vi till farsta centrum där hon köpte lite saker och åt och jag kom nyss hem, i kväll ska vi ha tjejkväll hos mig, sandra,linnea, (kanske issa o petra) michelle, sokki vi ska hyra filmer och köpa lite smått och gått. idag tar michelles pojkvän studenten grattis!  har inte så mycket mer att skriva nu så jag tänkte lägga in MÅNGA bilder så enjoy !


                          

här är ett fåtal bilder, alla är nästan tagna av mig kanse 3 st som inte är, det är jag och lite folk . PEACE

Kommentarer
» michelle

okej de där va den fulaste, och då menar jag fuulaste bilden jag sett på mig asså

2008-06-13 15:54:53
URL: http://mishelledahl.blogg.se/
» Aino

Oj, har Petra färgat håret? :O

2008-06-13 19:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback