12 juni

godmorgon gott folk!

som sagt skulle jag skriva ett inlägg till i går men det hann jag inte med, jag åkte hämtade ddricka i mariatorget efter et gick jag hem till sandra och fixade mig sen kom michelle upp till sandra sen gick vi till konsum och köpte läsk , sen gick vi till teket lyssnade på musik drack ochsnackade om allt från himmel till jord, sen gick vi och mötte michelles pojkvän och hans kompis så gick vi till dom drack och chillade sådär , men sen gick jag och sandra ner till hökarängsbadet haha sandra ramlade haha, där mötte vi alla fall massa tjejer o mpnga var berusade hit och dit och allt blev knaz , men jag ahde ialla fall kul ! det var min dag från i går idag vill jag typ grilla eller något kul  hörs snart.


   
sandra är den absolut bästa vän man kan ha hon är vacker, snäll rolig hjälper alltid folk om dom mår dåligt hon är en äkta vän jag älskar dig gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback