1 juli

gud vilken kväll det började med att jag var hemma satt och kollade på tv med mami, sen ska jag och sandra vidare mot hornstull för att köpa flaska.. men vi sket i det gick och köpte en sprite på jour lives i farsta centrum gick ner till farstabadet där vi mötte ayse,jenni,jennifer och carro och jag började dricka lite vodka o rött vin sen åkte jag och carro och tankade 60 jävla spänn tog det aja sånt är livet sen när vi ska åka tillbaka kör jag skitsnabbt ner på gräset där det var galet halt o jag ramlade framför milos andrej nebil alla haha fett pinsamt! sen taggar jag och sandra dom andra åker bil och moppe så ja och sandra går till jour livs jag köper en chipspåse vi sätter oss utanför sandra jag ringer sokeina och dom är nere vid dreviken 5 minuter från mig vi går ner dit och så var det en äcklig fjortis som lekte tuff så jag slor henne så hon börjar blöda och jag vene vad och så var det två gamla gubbar i 40 ¨års åldern som leker fett balla så jenni,ayse jennifer carro andrej milos och nebil koommer och det blir lite knas hit o dit så dom andra åker moppe o bil jag och sandra börjar gå sen kom milos och hämtade oss med moppen och vi åkte vid ett ställe i farsta och sen taggade jag hem för jag pallade inte åka i bilen och så nu sitter jag här dricker juice och ska snart gå och lägga mig ni får svar på alla era frågor nu :) i nästa inlägg haha puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback