1 juli

Melika om 30 juni:
Hejhej. Har lite personliga frågor till dig om det är lugnt?
1. är du oskuld/om inte när förlora du den?
2.Vad är din naturliga hårfärg?
3. Vad är ditt längsta förhållande?
5. Vem är killen på bilden, tell me about him;)


svar: nej jag är inte oskuld !
min naturliga hårfärg är brunguldigt
mitt längsta förhållande har vart 7 månader
killen på bilden är omar det är mitt ex, vi blev tsm 06 och sen var det lite knas vi var tsm ca 4 månader och det är min första riktiga kärlek. vi träffades igen januari detta år vi drack och så blev båda fulla och vu myste strulade och så! jag saknar honom galet mkt och jag vet att dt var sista gången jag fick känna hans närhet!

Anonym om 30 juni:
vem är det på bilden ?

mitt ex omar!


Anonym om 29 juni:
tog dom åldersgräns där?
finns det något annat ställe du vill
pierca dig någonstans?

dom har  åldersgräns ja, man måste ha föräldrarnas tillstånd, men om man ni inte får pierca er med föräldrarnas tillstånd finns det ett ställe i hötorget.
jag vill pierca mig i naveln och det ska jag göra snart.

många har frågat vem killen på bilden är. vet han är fin rör ni dör ni! hihih han är mitt ex och han krm alltid vara min hahahahha

Kommentarer
» Melina

ha en bra dag :)

2008-07-01 09:19:38
URL: http://mmelina.se
» Anonym

föräldrarnas tillstånd, kan man ta med lapp eller ringa eller måste dom följa med?

2008-07-01 15:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback