9 juli

godkväll människor! idag vaknade jag vid elva gick upp och satte mig framför tvn smsade johanna och frågade om hon var vaken kl halv ett mötte jag henne i hökarängen ci gick till rose försökte köpa lösa cigg för 33 kr men tyvärr så gav han inte med sig och kort tog han inte heller (skitgubbe). så vi satte oss utanför vivo i hökarängen och johanna berättade om resan i italien fyfasiken det lät jobbigt och skitkul, hennes dröm gick i uppfylelse wiho.. sen tog vi bussen till farsta för jag skulle till tandläkaren och dom lagade en tand på mig fyfan vad hemskt när dom tog bedövning är så jävla rädd för tandläkaren i bland uuuh!! efter att jag var klar fick jag en ny tid och vi åkte till sköndal och mötte lilla melina som klippte sig ungefär en victoria beckham frisyr skitsnyggt blev det sen när hon färgar brunt också woho melina (a) kl tjugo i fem tåg jag och johanna bussen till farsta gick hem till mig och åt en jävligt god sallad stekta champinoner med salt och peppar över med potatis purjolok gurka salladsblad, tomat, majs, fetaost och rökor blandat med någon dressing muma tihi efter ett tag åkte johanna hem och vi bestämde oss att vi ska ses på fredag sen gick jag hem sov en timme sen kollade jag och mami på tv gjorde smoothie emd jordgubbar banan och mjölk och myste kom nyss hem mötte michelle en stund vi satt och snackade lite ringde melina och vi har bestämt att inte umgås med den där falska personen längre sånna behöver inte vi i våra liv vi är mycket bättre. när jag är med den falska personen gör jag bara fel saker man bara hänger med och det ångrar jag så nu är det slut på det ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback