8 juli

godmorgon på er! gårkvällen var chill jag michelle sandra och milly var i taket jag och sandra drack lite chill sådär, vi pratade mycket om skolan att lärare beter sig dåligt väldigt ofta sämker betygen för att man tex pratar för mycket ? sen pratade vi också mycket om rasister och lite annat vid kl nio tror jag vi började gå mot farsta centrum så mötte vi emilia på vägen michelle milly och emilia gick före jag och sandra gick bakom och pratade lite och kissa haha.. milly och emilia skulle iväg till någon michelle gick hem så jag och sandra mötte jennifer ayse och jenni i farsta strand det var bra jennifer ayse och jenni gick före mig och sandra och helt plötsligt trampar sandra snett och ramlar in mot vassen nästan i vattnet hon satte sig upp och kunde inte röra sitt ben och när man rörde benet så fick hon jätteont så vi satt där i 20 minuter tillslut ringer jag ambulans kl kvar över elva halv tolv kom ambulansen till farsta strand och dom bärde upp henne på en bår jag åkte med och satt där framme sandra låg där bakom med en tjej som pratade med henne och så. när vi kom fram till sjukhuset  så fick vi ett rum där en läkare undersökte henne lite och så sen fick sandra ett par kryckor så vi gick ut och rökte sen gick vi upp till röntgen och dom kollade sandras ben och så efter det gick vi ner till rummet igen och sandra låg där och så sen kom hennes lillebror jesper gunilla och björne dit och läkaren sa att det var en rejäl vrickning eller stukning kmr inte i håg.. sen åkte vi hemåt och stannade vid  macdonalds först så jag och sandra köpte mat! sen släppte dom av mig innan jag gick hem och sov det var nog hela min kväll. idag ska jag typ träffa johanna hon ska berätta allt allt allt om sin resa för mig ska bli så jävla spännande o höra hur hon haft det. lägger in lite bidler från i går ciao


    
bild1: sandra och lite milly. bild2: lite sandra milly och michelle. bild3: sandra. bild4: sandra igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback