8 juli

gud jag glömde bort att innan jag åkte till dalarna så fick folk fråga mig frågor om mig , min familj och så ! och jag fick en fråga om när mina föräldrar skildes och värför så nu ska ni få svaret på det.


Min mamma och pappa träffades  på jobbet dom jobbade inom sjukvården och då jobbade dom med anorexiatjejer, alkoholister och sånt! pappa var den som var "snyggaste killen på jobbet" som alla tjejer ville ha men min mamma och pappa blev iallafall kära och blev tillsammans när mami var 23 och pappa 33 jag föddes när mami var 27 och skulle fylla 28 vi bodde i bagarmossen när jag avr ungefär 6 månader så skillde sig min pappa och mamma för att pappa var alkoholist och så massa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback