8 juli

fyfan jävla äckliga kuksugare ! nu kanske det blir fosterhem för mej ? jag orkar verkligen inte längre allt tar slut på mig vänner sviker, folk visar sin falskhet folk golar.. skolan går inte så bra, hemma är det kaos min kontaktperson är bajs livet känns fel. det finns nog egentligen bara 3 vänner som står mig riktigt nära som jag verkligen kan kalla bästa vänner det är absolut sandra! michelle och johanna.. dom har ställt upp för mig i vått och torrt nästan aldrig klagat bara visat riktig vänskapskärlek stöttat hjälpt , torkat mina tårar och om jag skulle förlora dom så skulle det inte finns någon ork till något. fanfanfan! värför måste allt vara så komplicerat? en till polisanmälan får jag nu då är det hejdå med mig fan!

Kommentarer
» Johanna

Gumman jag finns här<3

2008-07-10 20:35:24
URL: http://jonaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback