7 juli

nu e jag hemma igen och bloggandet kan fortsätta! i tosdags så mötte jag upp kusin vid stationen vi gick hem kollade på tv sen gick dom ut köpte kebabtallrik åt mig och sen åt dom pizza sen chillade vi snackade lite och så, i fredags lagade jag amt ungstekt f alukorv med pulvermos muums! i lördags hade vi också det myspys orkar inte berätta allt. i dag när jag skulle åka hem så var tåget försenat så jag missade stockholmstågwet vi var 25 pers som skulle till stockholm så dom skulle betala taxi åt oss men så blev det inte heller så vi fick åka en jävla buss först till ettställe för han skulle ha rast 45 minuter jag skulle vart hemma kvart över sex men kom hem fucking halv nio aja.. orkar inte skriva mer nu läggeer in lite bilder


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback