26 juli

så nu har jag vaknat igen o denna gång av denna värme ja doog alltså. nu ska jag berätta i detaljs vad som hände i går kl  tio över sex gick jag till sandra , sen gick vi ner till 165 bussen och mötte johanna vi tog den bussen till högdalen där tog jag ut 100 kr sen åkte vi till hagsätra mötte Ellah och alla och köpte en flaska så chill vi där en stund sen åkte ja sandra och johanna till farsta, vi gick in på lidl där vi köpte tre läsk och sen så var petra och sokeina där så vi hälsa  , sen gick vi till donken också för johanna skulle köpa något o jag köpte en cheeseburgare så tog sandra sugrör därifrån så gick vi satte oss vid farsta gymnasium o jag ahde med mig ett glas hemifrån hahah vet att ja e mobbad menmen! så lyssnade vi på musik snackade rökte och hade skitkul sen messa jag med Danial ooch sa att han skulle komma till farsta så han kom med sin tvillingbror och omid och en arab ( kommer inte i håg vad han hette) dt va helt chill förutom att sandra och omid bråkade skitmycket o ja gick i väg o danial följde efter haha jag vene vad alltså menmen, o danial e skitfin :) ialf dom tagga vid kvart över tolv så då gick vi ocg tog bussen mot gullmars där jag beställde en fet kebabtallrik , johanna åkte hem och sandra mötte upp rashid så vi chilla ett tag i gullmars sen bestämde sig rashid för att sova hos sandra så vi tog bussen mot farsta igen och i hökarängen hoppar jennifer och några på så vi åker till farsta o där kommer ella, linnea ronja och pendah o ella va skitsöt aso dog av garv haha hon bråka med någon linda som satt på bänken vid bussarna o ella ba aso din äckliga fjortis, nana aso jag vene vad o ronja börja skrika på dom också o hon la sig i vägen haha o pendah skulel ta av toffsarna på lindas ben  aso jag doog haha, kl kvart över två gick vi hem sen la ja mig o sov :) hihi tog inga bilder i går tyvär menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback