24 juli

god kväll. idag mötte jag som sagt upp sandra kl 14.30 utanför henne vi tog bussen till hökarängen där jag köpte L&M röda skitgubben tar 50 kr för dom och dom kostar liksom 43 ? aja sen satte vi oss gungade pratade om hennes födelsedag vi ska fira henne 3 oktober hon fyller år 1 oktober hons ka hyra lokal, bjuda massa folk vi ska ha musik högsta volym blanda goda drinkar dansa och allt det ska bli tuuungt alltså ska snart kolla lite på blandningar man kan göra med sprit det ska bli askul vet att det är långt kvar men det är bra att fixa saker innan så det inte är så lite tid kvar sen när det väl gäller. i dag kommer johanna hem hon ville träffas men jag orkade verkligen inte ska bara chilla hemma idag men jag ska träffa henne imorgon michelle och sandra också hehe snart börjar x-effect skitbra program like it! nu ska jag spela backamon sen ska jag sätta mig vid tv, skriver senare ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback