23 juli

godkväll! kom nyss hem från en skön kväll med michelle och sandra först gick vi till centrum där michelle köpte läsk efter det satt vi på en bänk snackade om massa saker sen gick vi upp till hästhagsskolan satte oss på gungorna lyssnade på musik sjöng hoppa hage hoppade hopprep, men sen kom äckelpundarna och förstörde blä! så träffa man på ayse som inte va speciellt nykter hm.. nu ska jag sätta mig i vardagsrummet slå på tv,n ta en eller två cigg sen ska jag hoppa ner i sängen och sova är riktigt trött vad som händer imorgon får ja se kanske ska träffa ronja (: ska fan fråga henne om hon vill ses imorn puusshej leverpastej!

   

Kommentarer
» Anonym

räker du inomhus, hemma alltså?

2008-07-23 14:05:23
» IRMA

ja brukar sitta i vardagsrummet o röka inne med balkongen öppen eller så sitter ja i mitt rum ! o ibland sitter ja ute på balkongen värför ?

2008-07-23 15:32:12
URL: http://irmush.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback