23 juli

en sak jag är så jävla trött på är rykten, värför finns dom vad är meningen med dom ? vad får folk ut av det ? INGENTING. jag hör någon är orre hit och dit hon har bazz med den nanana MEN OCH? alla vet inte hur det känns att ha ett rykte men många vet också hur det känns , hur skulle ni känna er om någon gick kalla er orre sa till massa folk hon är orre, man får ha sex man är ingen orre för att man har sex. alla människor är precis lika värda vare sig man gillar dom eller inte, sluta smutskasta folk lägg ner för i helvete skulle det inte va skönt o leva i ett land utan skitsnack o rykten ? då menar jag inte att alla behöver älska, eller gilla varandra men åtminstonde inte sprida ut saker som inte är sanna eller snacka om en person som att man känner den.  det är bara så onödigt tycker jag är trött på rykten folk sprider rykten för dom är avensjuka så dom måste hitta på något om den andra så att folk ska ba aso kolla vilken hoe eller något ? hm.. det tror ja faktist ni är bara pinsamma som snackar så om folk ciao!

Kommentarer
» angelica

så sant så sant, rykten är till för sånna som inte har något liv och måste ägna sig till att snacka om andras liv. snälla dom borde seriöst bara växa upp, var stark du klarar dig =)

2008-07-23 19:40:01
URL: http://andjelickuas.blogg.se/
» Anonym

tkr exakt likadant som dig! THANK YOU

2008-07-23 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback