20 juli

godkväll läsare! som sagt idag var vi på grönan alla möttes kl ett jag och sandra tog ut pengar på kortet. Sen tog vi bussen till hökaränegn där jag köpte cigg michelle pastasallad sandra och petra köpte läsk, sedan åkte vi in till centralen och tog bussen till grönan vi var där vid 3 och självklart trängde vi oss när vi skulle köpa åkband! Det första vi åkte, eller a åkte o åkte gick var lustiga huset så jävla mycket folk och det var så jävla varmt och jag höll på att dö jag petra och jennifer tog inte flygandemattan eftersom det var galet lång kö, sen åkte vi popexpressen, bläckfisken, flygande mattan, bergodalbanan, rock nånting o lite till sen åt vi jag åt langos sen en liten pommesfrites tihi, sandra petra och jennifer vann priser petra vann en stor basketboll, sandra två hundar typ och jennifer en liten nalle. det var sommarkrysset på grönan också så det var galet mycket folk. vid halvelvatiden gick vi vi var galet trötta vi åkte till centralen några åt och så, sen tog vi tåget till gullmars och därifrån buss mot farsta och sandra körde en liten dans haha! det var kul på grönan men inte så kul som jag hade hoppats slänger in några bilder sen ska jag ta en cigg o sen sova ciao

                        

Kommentarer
» michelle

måste jag se ut som ett cp på varje bild nån tar på mig hahaha

2008-07-20 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback