2 juli

nu har jag packat klart skönt! imorgon blire dalarna till kusin alltså riktigt skönt kommer inte ha tillgång till någon data men vafan hehe ingen dör. funderar på att ta bort min blogg finns inte så mycket att skriva om längre ju känns som ingen läser . jag ahr ju faktist blogg för att folk ska läsa lite också annars kan jag lika gärna köpa hem en dagbok och skriva i den.. förr var det ca 70 läsare om dagen nu är det 45 typ hm? aja ska snart hoppa in i duschen ska ha ansiksmask och hårinpackning så härligt. om ett tag ska jag pierca mig i underläppen tihi när mami gått och lagt sig i nästa inl'ägg ska ni få se bebiskläder som jag och mami köpt till min kusins bebis som kommer om 3 månader ungefär. puuss

Kommentarer
» Marlene

Jag läser!! Ta inte bort bloggen ;) Annars får jag ju inte veta vad som händer i ditt liv :)

2008-07-04 10:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback