2 juli

jag vaknade halv ett idag och åt potatissallad. gottgott! efter det satt jag framför tv,n och vid halv tre mötte jag michelle hon följde emd mig tillon/off där jag pratade om min mobil som ska in på äcklig lagning igen i 3 veckor för det har blivit fläckar i skärmen men jag kanske får en helt ny ännu bättre ellerhur? haha i går var dt chill ska inte säga så mycket mer om gårdagen imorgon åker jag wiho inte länge men skönt ska det bli. och jag är aaarg för min mobil för nu kan jag inte lyssna på musik under 2 timmars tågresen suck. aja peace and looove suckers

Kommentarer
» angelica

detsamma =)<3

2008-07-02 15:19:50
URL: http://andjelickuas.blogg.se/
» Anonym

samma hära får lämna in min lur hela jävla tiden på onofff

2008-07-02 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback