18 juli

förlåt den tråkiga uppdateringenhar inte haft så mycket att skriva eftersom jag bara legat hemma hela veckan spelat buzz hollywood kollat på tv o suttit vid datan, ja e fett glad ja har gått ner nästan 3 kg när ja vart sjuk tihi, kanske borde vara sjuk oftare. mötte iallafall michelle kl tjugo över ett idag vi gick till centrum hon hämtade ut ett paket åt sin mamma på hemköp och jag köpte en chicken burger. messade nyss michelle om hon ville möta mig en stund men vi får se, tror petra ringer lite senare i kväll ska möta henne chilla lite o få hennes tröja som ja ska få låna hihi ska fråga om sandra och michelle hänger med. i morgon ska det typ bli regn kul ? nää fyfan vi ska liksom på grönan visst om det är lite molningt och så men regn åh :'( det regnade liksom när jag var på liseberg men aja man kan ha kul ialf. ska strax gå och ta mitt pencelin och 2 alvedon det behövs har huvudvärk , skriver mer senare!

puss / Irmush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback