17 juli

123_falt_marie <[email protected]>
T0ouch <[email protected]>
 
2008-07-17 15:30
 
 

Hej! Jag såg att du tog bort mig och jag tolkar det tillsammans med de gånger jag träffat dig den senaste tiden som att du är lack på mig för att jag ringde din mamma när du var packad. Om det är så kan jag bara säga att det är mitt jobb ibland, jag måste ringa föräldrar när ungdomar är väldigt berusade och din mamma är inte den enda jag ringt...

Men jag vill också säga att det är helt ok om du är arg eller sur eller vad du är, mitt jobb bygger också på frivillighet, jag tvingar aldrig mig på ungdomar som inte vill, som vill bli lämnade ifred. Men träffar jag dig väldigt full igen så måste jag ringa din mamma. Och det tycker inte jag är att vara taskig, utan att bry sig.

Ta hand om dig!

hatar m'nniskor som lägger sig i mitt liv!


Kommentarer
» Anonym

asså snälla. När fan ska du växa upp? du var full, dom ringde din mamma, man kan bli lack för tillfället, men shit det är deras fucking jobb. get over it liksom och visa dig vara så gammal som du är istället för att bete dig som en snorunge och bli sur för det.

2008-07-17 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback