13 juli

ja vaknade kl fem i halv tolv idag gick upp satte mig vid datan och bara chilla sen gick jag ut med hunden och hämtade upp simba och så , sitter just nu och äter spagetti och kättfärssås ska messa michelle och fråga om hon vill gå ut med mig o hitta på något eller så ska ja fråga sandra om hon vill ut o hitta på något eller båda tvåååååå hehe. va ska ni göra resten av sommren gott folk ? själv ska jag till uddevalla, 08 the voice, grilla, bada umgås med tjejurna har inte druckit på fyra dagar nu o planerar inte att göra det heller blä! ja vill grilla idag fan men n' det får bli någon annan dag men nu ska ja fixa lite puss hej!                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback