13 juli

Hejsan. Jag låter några helt random låtar svara på dessa frågor. Sätter på mobilen på blanda och svarar allt eftersom det kommer en ny låt.
1. Hur mår du idag?
cant help but wait
2. kommer du komma långt i livet?
pump it up
3. Hur ser dina vänner dig?
hey ladies
4. Kommer du gifta dig?
roll with me
5. Vad är ditt livs themesong?
hypnotized
6. Vad är ditt livs historia?
stand up
7. Hur är skolan för dig?
i'll still kill
8. Hur kan du komma framåt i livet?
shake down
9. Hur kommer imorgon vara?
we don't care
10. Vad är det bästa med dina vänner?
take a bow
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
whine up
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
how we do it in t- lloyd ft ludacris
13. Hur är det med ditt liv?
differences
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
lupe fiasco- hip hop saved my life
15. Hur ser världen på dig?
walk it out
16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
akon- could you
17. Vad tycker dina vänner om dig?
fly together
18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Stand by me
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
i'm yours
20. Hur kan jag göra mig själv glad?
what u got
21. Kommer jag någonsin ha barn?
anytime
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
crank dat soulja
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
closer
24. Vad är några tips till mig?
ride wit u
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
soulja boy- shootout
26. Vad är min danssång?
dangerous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback