12 juli

jag har hunnit duscha hade hårinpackning och ansiktsmask ansiktet och håret blirså skönt det luktar gott man känner sig riktigt fräsch, efter att jag hade duschat smörjde jag in hela kroppen med bodylotion och sen satte jag på mig leggins ett svart linne en kofta md korta ärmar utsläppt hår med hårspännen och ett par örhängen.. om tio minuter ska jag möta michelle det hinner jag för vi bor två minuter i från varandra vi bor på samma gata östmarksgatan (a) vi ska till centrum först ska jag panta burkar sen förbi sandra hämta ett paket jag ska köpa och sen ska jag följa med michelle till kinahörnet för hon ska äta mat. efter det ska jag hem sminka mig fixa håret mer sätta på mig andra skoroch kläder och åka i väg mot medborgarplatsen med mamma, vi ska möta pappa utanför en thairesturang kl sex och så ska vi äta mumsiig mat efter att vi har ätit klart ska vi dra till pappa och ha backamontävling först möts pappa och mami sen jag och den som vinner osv det ska bli skitkul hela familjen samlad förutom lillasyster storasyster och två bröderna så hade hela min familj vart samlad. efter att vi vart hos pappa ska jag träffa sandra vi ska träffa någon rolig person kanske ibrahim ? vi får se.. vad ska ni göra i kväll då ? vad har ni gjort i sommar skriv gärna och berätta. ciao puss / Irmush



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback