11 juli

godmorgon vaknade kl ett har suttit och kollat runt lite på datan herregud vilken kväll det var i går först var jag på bio med mami vi såg sex and the city, jag tyckte att den var riktigt bra! efter bion så åkte jag till farsta och mötte michele och sandra vi åkte till milly i hökarängen och hade det skittrevligt jag sandra emilia och michelle satt typ snackade skitmycket hehe. vi gick  därifrån efter ett tag men bussarna hade slutat gå så vi var tvugna att gå hem sent på natten i mörkter uuuhh! jag har börjat tänka efter i bland behandlar jag bara mina vänner så dåligt, jag är taskig blir sur lätt skriker åt dom osv och jag har tänkt efter att det är slut med det, och alkoholen också jag vill inte dricka längre för det första är det inte gott eller jovisst det finns lite saker som är gott, men vad är det roliga sen när man dricker så mycket att man blir snurrig i huvudet går inte rakt man pratar om saker som man inte fattar att man gör, man kan spy och dagen efter mår man piss.. jag ska sluta dricka i går var det sista gången jag drack ( tror jag ) men jag kmr ialf inte att dricka ofta man kan ha mycket roligare utan alkohol det har jag lärt mig. sandra och michelle <3


          

bild1: emilia och michelle, bild2: sandra, bild3: bordet, bild4: jag hahaha, bild5: sandra, bild6: jag, bild7: sandra again, bild8: mami, bild9: jag, bild10: BIO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback