trisst

godmorgon gott folk.
jag vaknade av en underbar dröm asso den fick min dag att lysa upp tro mej ska berätta lite så att ni först o främst förstår vad jag menar .


jag började "simma" när jag va ca 3 år men det var mest skratt och lek men vid 5 ård ålder började dt bli lite mer på allvar jag fick komma upp till den mellanstora bassängen och simma, men vid 8 års ålder simmade jag i den stora bassängen jag tävlade och sådära väldigt duktig för att bara vara åtta år, ialf när jag fyllt nio år kom det en kille som heter hans holm och sa att vi skulle simtesta för att se  hur duktiga vi var , mamam satt och kollade på mig där nere och en annan mamma brevid henne sa helt plötsligt till min mamma, heter din dotter Irma ? min mamma sa ja vadåra, då sa den andra mammam, men du behöver ju inte ens kolla alla vet ju att din dotter har störst chans att komma med i gruppen så duktig som hon är , haha om inte min mamam blev galet stolt. iallafall direkt när alla hade simmat klart valde han ut vilka som skulle få komma till hans grupp han valde mej o ca 5 till vilken dröm. sen började jag simma i erikdalsbadet 5 dagar i veckan från kl fyra till 6 varje dag 2 gånger i veckan efter simmningen hade vi styrketräning 40 min aso det var mitt liv  jag började satsa mer o mer på det jag gjorde jag hade fyllt elva ungefär jag tävlade hela tiden jag fick t'vlamed 14 åringar  jag blev verkligen duktig hasse sa att jag hade talang vi åkte på läger tävlade massa asso  jag fanns med på en lista en av sveriges 20 bästa simmare i min åldersgrupp det gjorde mej stolt jag dog för simmningen , på helgerna ville jag bara attd et skulle vara tävlingar ville inte göra något annat än att vara i vattnet simma min dröm, hasse sa till mej om du fortsätter såhär bra så komemr du simma något stort när du är 16 , 17 år. jag skulel bli beflyttad till b gruppen, den innan a gruppen där os simmare simmade. jag slutade förstörde min dröm alla böev besvikna på mej för dom visste att jag skulel blivit något stort, och det går inte en dag utan att jag tänker på att jag gjort bort mej att jag saknar min simningen att  det var mitt liv :( jag drömde i natt om att jag hade börjat simma igen en dröm. men jag ska ta tag i det här jag ska fan börja igen tänker inet förstöra mina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback