onsdag kväll

jag är så jävla trött på dig jennifer vetu det ? aso jag vet egntligen inte vart jag har dig. vad kommer du med o säger att jag behandlar dig som en slagpåse o grejer fan du behandlar mej soma tt jag inet vore en människa som är dummare än alla andra asso vad håller du på med ? du ljuger för oss tjejernu för tiden du kan typ aldrig träffa oss har börjat dizza oss vad äre med dig ? räcker inte vi till för dig längre. jag försöker så mycket jag kan att vara snäll och inte bråka men det är svårt för mej när du ljuger förstår duinte det jennifer ?  och jag är inte världens bästa människa, du vet själv hur jag är eller hur ? det är det konstga säg inte till mej igen att jag behandlar dig som en slagpåse förstår du ? för jag gör inte det. ljuger du blir jag arg, om du talar sanning då hade jag tagit det förstår du kanske inte förut men jag ahr förändrats och det vet du. Du vet att jag älskar dig , du är förfan en av mina bästa vänner du står mej nära och allt liksom. men nu vill jag veta  en sak ska du fortsätta såhär som du gör ? du säger elaka saker till mej nu jennifer, jag krigade för att vi skulle bli vänner du sket i mej totalt typ som stick åt helvete jag hatar dig din slampa så kändes det ialf, jag tänker iallafall inte hunda efter dig längre, va med dina "hökarängsbarn" hela tiden jags ka inet störa dig mer  ska inte skriva sms vill du ses ska inet fråga om du vill gå på fest med oss ska inte fråga om vi kan hitta på något ska inte fråga om du vill komma hem till sandra ska skita i dig totalt som du sa till mej idag är trött på det här nu, jag sa själv vi gör såhär du slutar ljuga jag slutar bråkaså enkelt är det då skulle jag aldrig vara sur, jag skrev till dig idag jag älskar dig om du älskar mig skriv tillbaka du gjorde inte det, du skiter imej alltså då vet jag ialf vart jag har dig
                                                                                   image4 (500w x 375h)                                                                                   


 

men bara så du vet älskar jag dig galet mycket iallafall


Kommentarer
» M

shit :s vad har hänt? fattar inte.. vad kommer bråket ifrån egentligen?
Irma u know I love u sister :) Kommer aldrig släppa taget älskling

2008-02-28 01:10:31
URL: http://Absolutleey.blogg.se
» Irma

nej, men hon blev sur för jag sa pass träffa inte mej idag då så började vi bråka o nu hon ba skriv inte till mig vene vad.

love u too sister always

2008-02-28 11:58:16
» M

Aha ok men de e ingenting att bry sig om..
Du vet att du är bäst endå :) Love u

2008-02-28 13:38:40
URL: http://Absolutleey.blogg.se
» I

haha nej du är bääst loove u sister

2008-02-28 15:50:23
» M

Hahah överdriv inte ! Du är bäst. Love u sis'

2008-02-29 11:24:13
URL: http://Absolutleey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback