Mami's födelsedag

Är helt slut även fast jag sovit ganska länge somnade runt halv ett i går , vaknade elva idag.  dagen började iallfall med (morgonciggen) viktigast av allt på hela dagen hihi. sen så gick jag upp satt kollade lite på tv,n och sen kom mamma hem vid tolv då åt vi en macka var sen satt vi och åt kladkaka muuums. sen var hon tuvngen att gå till jobbet och lillasyster gick och badade på farstabadet med sina två kompisar nicole och amanda. så nu sitter jag här hemma och har gaket tråkigt ska nog ta en dusch snart tror jag sen ska jag och sandra hitta på någonting vet inte riktigt vad men någonting. har haft ett ganska tråkigt lov, men imorgon blire spikat fest aso antingen med principe och så eller i skarpnäck med robin, får se.  nu ska jag gå och laga panbiff med potatis sås och ärtor förmodligen kommer jag skriva något me idag men vi får se.



Malin öhlen jag älskar dig soulsister, bästa vän mitt allt släpper dig aldrig tvivla aldrig på mej älskling <3

Kommentarer
» Malin

Naaaaaaaw soulsister :D I LOVE YOU ! jag tvivlar inte på dig gumman! Adrig, jag ska aldrig svika dig älskling !

2008-02-29 11:23:23
URL: http://Absolutleey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback