en tråkig dag

shuuuz ;D
nu var det ett tag sen jag skrev blogg faktist har inte tänkt så mycket på det har haft fullt upp men nu kan alla läsa min blogg igen kul va ? :D
ah lovet har vart ganska bra första dagen på lovet på fredagen  så köpte jag sandra johanna o malin dricka vi gick hem till michelle i björkhagen boozade galet mkt aso. haha, sen i lördags var vi i kista hemma hos saids kompis o boozade, i söndags var vi i hjulsta o boozade kom hem sex på morgonen haha. ja ni ser att jag inte har så mkt annat att göra än booza.  jag har ialf underbara vänner ska berätta lite om dom nu
Petra- min lilla prinsessa vist vi bråkar i bland men hon har endå en galet stor plats i mitt hjärta 7 år med henne, går inte att beskriva<3
Malin ö- min storasyster aso, dt finns ingen bättre tvivla aldrig på mej älskling jag finns alltid där för dig vad som än händer hand i hand livet ut som sagt right ? älskar dig.
Jennifer- tjejen som alltid har ett leende på läpparna du har kommit mej otroligt nära på 1 o halvt år du är en av mina bästa vänner jag älskar dig enormt kan inte beskriva min kärlek till dig du är bäst.
Johanna d- älskling ? vad finns dt att säga med dig i min närhet mår jag bra du ställer alltid upp jag kan inte beskriva min kärlek till dig, du är aaaaaallt för mej lämnar du mej lämnar jag allt aijt ?
Sandra- bästa vän va ska man säga aso vi har gått igenom allt bråk,skratt,tårar allt. galet mkt minnen med dig tensta kmr ud ihåg ? haha asop vi är galet knaz jag släpper dig aldrigdin mamma är som min andramamma tack för att du finns tackar gud aso älskar dig galet mkt.
Michelle- barndomsvän i bland vet jag inte riktigt vart jag har dig, men vi har alltid lika kul med varandra jag sakanr dig enormt mycket älskling. men jag vet att aldrig kmr vi glida det har hållt  11 år mellan oss o fler ska dt bli till döden o efter jag älskar dig .
Sokeina- du är underbar ditt skratt lyser upp min dag ditt påpekande på folk får mej glad haha som närdu bråka med selma fyfan vad skönt aso blev så glad du står upp för dig själv dt är bra , l¨t ingen vinna över dig älskling, haha o när du o jag va ute sent på natten aso fan vad kul vi hade , jag älskar dig mest


Kommentarer
» Malin

Naaaaaaw älskling,
jag släpper dig aldrig heller !! Älskar dig syster , jag ska alltid ställa upp för dig också! Grovt kul vi hade i fredags aso :D Love u

2008-02-26 18:14:42
URL: http://absolutleey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback