YEEEEIIII

satt och kollade på simning nyss på tv då kom tårarna alltså. Det finns ingen i världen jag saknar så mycket än simningen när jag simmade var mitt självförtoende på topp jag mådde bra jag hade kul och hade en massa fina kompisar som gillade samma sak som jag. Därför beslutade jag mig i dag för att börja simma igen ja kan ju inte börja simma på elitnivå igen för de var 3 år sen ja slutade men ja ska börja o ta en dag i taget om ett år kanske ja är exakt lika bra igen som jag var förut. Så mami ska ringa polisen och fråga om ja kan få börja där sen är det direkt till affären och köpa simglasögon baddräkt och badmössa. Jag är så himla glad alltså ni ska bara veta ! Jag ska börja simma med helt främmande människor o ja är ändå blyg men de ordnar sig. Nya kompisar och ja gör de ja tycker är kul nu jävlar gäller det . pusshej

Kommentarer
» Misslyyckad´

Vad kul ;) lycka till!

2008-12-11 20:07:20
URL: http://misslyyckaad.blogg.se/
» Marlene

Härligt Irma!!!!!! Stolt över dig <333333

2008-12-12 17:14:57
URL: http://kakmalls.blogg.se/
» En vuxen

Underbart! Gud vad klok du är, det där är verkligen att ta hand om sig själv. Du har förstått vad du mår bra av. Fortsätt lyssna till dig själv! Och lägg inte för stor press på dig själv att du ska bli så himla duktig...

2008-12-16 14:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback