mysdag

hello ! i dag har dagen vart riktigt skön. Det började med att jag mötte sandra kvart över ett vi åkte in till skanstull för att kolla på baddräkt till mig eftersom jag börjar simma igen på fredag men det var stängt. Så vi åkte till farsta där vi fikade jag åt en tonfisk baguette och sandra en med skagenröra . Sen rörde jag mig Hemåt och då spelade jag och lillasyster nintendo wii och sen åkte jag mami o hon och bowlade i högdalen. Mami vann hon fick 237 p jag fick 200 p och lillasyster fick 168p det var riktigt kul faktist. Sen åkte vi hem igen och spelade bingolotto drack cider och åt popcorn. Vi vann inte ett piss alla spel suger haha men då har man tur i kärlek (a) det är väll bra. I morgon är det nyår det här året har gått riktigt snabbt säger jag bara. Jag ska hem till michelle o några till hehe ska till sandra innan och locka håret, har köpt glitterspray också haha och svartglittirgt nackelack. Ville träffa rhick en stund också men nejnej fullbokad va ? hahaha. nu ska jag faktist sova är skittrött men vi höres tar med digitalkameran i morgon också så kort blir det. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback