hemma ! :)

hej på er alla. Hur har er jul varit ? min har vart bäst som sagt så var jag uppe hos släkten i dalarna de började med att jag vaknade upp typ halv nio på julafton med snoret rinnande ut näsan och halsont men jag tog två alvedon och tuggade halstabletter så det gick över. Sen åkte vi och handlade de sista julklapparna och sen åkte vi till Micke, där fanns massa julmat men jag tog bara lite koprv köttbullar en potatis och en ägghalva o ett glas glögg såklart! Sen så gick jag och lillasyster ut och åkte pulka fyfan va snabbt det gick rev fan upp hela sönderna när ja skulle bromsa. Sen gick vi tillbaka till allihoppa och vid fyra öppnade vi julklapparna jag fick tre par string tre par hotpants , rakhyvlar, örhängen, 3 mascaror, toffsar, en hårklämma, hårspännen, leggins, solpuder, glitterspray, 1 parishilton parfym och en vardagsparfym, 3 filmer, duschkitt. deoderant & 3200 kr o lite smått o gott. Sen när alla öppnat sina presenter går jag kusin och lillasyster ut en långpromenad med hundarna sen när vi kommer tillbaka sitter jag och leker med liam som är ca 3 månader o han skrattade och skulle äta min hand o ja vene vad. Jag hade det skitbra ja behövde komma bort från stockholm. Nu slänger jag in lite bilder puss

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback