hej igen

hej igen. Kom hem för en timme sen typ. Idag har jag vart i skolan fått mina betyg. Efter skolan åkte jag in till stan och mötte storebror vi gick runt i stan han handlade julklappar sen åt vi i kungshallen jag åt kebabtallrik mumsigt. vid fyra kom ja hem och vid tio i sju mötte jag sokeina vi gick hem till sandra och åt massa chips och plockgodis sen skulle vi kolla på ondskan men filmen fuckade upp mig så vi kollade på filmen på 5,an i stälelt och michelle kom vid åttariden.  jag gick hem vid tiotiden min mage är proppfull haha mådde skitilla. I morgon ska jag till centrum meami vi ska handla jeansleggins och en fin tröja ja ska ha på julafton vi höres. Puss

Kommentarer
» Johanna

woho Edward Cullen ;)

2008-12-20 12:41:45
URL: http://jonaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback